ماکزیمم سفارشی سازی

ماکزیمم سفارشی سازی

این سیاست اشاره به باز طراحی تک تک محصولات بر اساس نیازهای مشتری دارد.بر خلاف روال معمول این صنعت که محصولی را تولید میکند و از مشتری میخواهد تا با آن محصول موجود نیاز خود را برآورده سازد.

ما معتقدیم که هر مشتری حق دارد بر اساس نیاز خود محصولی داشته باشد.اگرچه این روش برای ما وقت و هزینه زیادی را در بر دارد، اما ما بر انجام آن در جهت خدمت به مشتری اصرار داریم.

محصولات سها در نهایت سفارشی سازی تولید میگردند.تلاش میکنیم تا از هر لجاظ دستگاهی دقیقا مطابق نیاز و خواست شما تولید نماییم.لذا برای هر دستگاه بصورت مجزا و بر اساس نیازمندیهای مطرح شده توسط مشتری پروسه  باز طراحی انجام میگردد.

انجام محاسبات دقیق و با تکیه بر تجربه مهندسان شرکت برای هر طرح صورت میگیرد.

همچنین تمامی جزییات دستگاه مانند محل رد شدن سیمها و شلنگها،محل نصب سنسورها ،محل نصب انرژی گایدها دقیقا محاسبه و طراحی میگردد.

همچنین در جهت سفارشی سازی بیشتر رنج گسترده ای از آپشنها بر روی این دستگاهها قابل سفارش هستند.

پیش از عقد قرارداد واحد فروش شرکت در تلاش است که با مشاوره دقیق با مشتری از نیاز مشتری مطلع گردد و بهترین پیشنهاد برای رفع اقتصادی نیاز مشتری را ارایه نماید.

طراحی سفارشی CNC

اگر نیاز به دستگاه جدیدی دارید که نمونه داخلی ندارد با ما در میان بگذارید.با توجه به توان و تجربه موجود در سامانه های هوشمند آینده میتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

با توجه به روش طراحی ماژولار و پلتفرمی در شرکت سامانه های هوشمند آینده میتوانیم بسیاری از نیازهای خاص صنعت ماشین آلات را پاسخگو باشیم.

Call Now Button