دانلود طرح رایگان cnc

دانلود طرح رایگان cnc

احتمالا پس از خرید دستگاه سی ان سی یکی از مسایلی که ذهن شما را درگیر میکند تهیه طرحهای مناسب جهت کار دستگاه است.در این مقاله تعدادی از بهترین سایتهایی که میتوانید جهت دانلود طرح رایگان cnc از آنها استفاده نمایید را به شما معرفی میکنیم.

مزایای طراحی اختصاصی

اگرچه این سایتها جهت دانلود طرحهای مختلف وجود دارند و در شروع کار استفاده از آنها به شما کمک میکند اما توصیه میکنیم تا طرحهای اختصاصی خود را داشته باشید.

در دسترس بودن این طرحها به این مفهوم است که رقبای شما هم میتوانند براحتی به آنها دسترسی داشته باشند.لذا کپی از محصولات شما آسان خواهد شد.

داشتن طرحهای اختصاصی به شما امکان تغییرات و بروزرسانیهای مختلف و سریع را میدهد.همچنین میتوانید کارهایی متفاوت و اختصاصی برای کار خود داشته باشید.

میتوانید از ترکیب و تغییر طرحهای دانلود شده نیز برای خود طرحهای جدیدی ایجاد کنید.

لیست سایتهای دانلود طرح cnc رایگان

در این قسمت لیستی از بهترین سایتهایی که در آن میتوانید به هزاران طرح رایگان دو بعدی و سه بعدی جهت آغاز بکار دسترسی داشته باشید قرارداده شده است.سایتهای فراوان دیگری هستند که اقدام به روش طرح میکنند اما در این لیست اولویت ما رایگان بودن طرح هاست.حتی در این سایتها نیاز به ثبت نام جهت دانلود طرحها وجود ندارد و کافیست طرح مورد نظر را انتخاب و دکمه دانلود را بزنید.

ameede.net

dezin.info

vectorstart.com

free-dxf.com

3axis.co

arabiccnc.com

 

 

انواع طرحها

جهت کارهای دو بعدی(VECTOR) نظیر برش پلاسما یا لیزر معمولا از طرحهای دو بعدی با فرمت دی ایکس اف استفاده میشود.(DXF,SVG,CDR)

برای کارهای سه بعدی(3D) مانند چوب یا سنگ  از فرمت استاندارد اس تی ال استفاده میشود.(STL)

دسته بندیهای مختلفی بر اساس کاربرد طرحها نیز در سایتها انجام شده است که به شما در یافتن طرح مناسب کمک میکند.

در لیست بالا طرحهایی با کاربردهای درب،شلف و قفسه ،اسباب بازی ،تخت و سرویس خواب ،تزیینات ،تابلو و کتیبه ،شخصیتهای انسانی،حیوانات گوناگون ،گل و انواع پایه را خواهید یافت.

چطور از طرح دانلود شده استفاده کنیم.

کافیست فایل طرح مورد نظر را دانلود کنید و با بازکردن یک صفحه کار جدید مثلا در آرتکم از گزینه ایمپورت برای وارد کردن طرح استفاده نمایید. در قسمت آموزش سایت میتوانید آموزش مرتبط را هم در نرم افزار آرتکم و هم در نرم افزار پرونست ببینید.

آموزش پرونست و آرتکم

مفید بود؟

0%

با امتیازدهی به مطالب به ما در بهبود سایت خود کمک نمایید.

User Rating: Be the first one !

درباره‌ی مجتبی دلشاد

مدیر شرکت سامانه های هوشمند آینده

همچنین ببینید

راه اندازی و نصب دستگاه CNC سنگ

در این ویدئو راه اندازی و نصب دستگاه CNC سنگ ، تولیدی از شرکت سهاتک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button