CNC پلاسما

high speed plasma

The high speed cnc plasma cnc machine cnc op-2040-hawk is designed with an integrated work table for high speeds, high precision and thin sheets. This machine can have almost the same performance as fiber lasers. ./دستگاه cnc پلاسما سرعت بالا cnc op-2040-hawk با میز کار یکپارچه مخصوص سرعتهای بالا ،دقت زیاد و ورقهای نازک طراحی شده است.این ماشین میتواند تا حدود زیادی عملکردی برابر با لیزرهای فایبر داشته باشد.

plasma pipe cutter

The CNC pipe machine allows you to cut all kinds of joints on the pipe with different thicknesses. This possibility is especially used in the construction of symbolic structures, gym equipment, pipelines or the construction of overpasses and park lights./دستگاه سی ان سی لوله بر به شما امکان برش انواع اتصالات بر روی لوله با ضخامتهای گوناگون را میدهد.این امکان بخصوص در ساخت سازه های نمادین،دستگاههای بدنسازی،خطوط لوله یا ساخت پلهای هوایی و چراغهای پارکی کاربرد دارد.

heavy duty plasma

This gas-plasma cnc machine is designed for permanent use and cutting heavy sheets and is suitable for applications such as shed construction, agricultural tools, shipbuilding, etc./این دستگاه cnc هواگاز- پلاسما جهت کاربریهای دایمی و برش ورقهای سنگین طراحی شده است و برای کاربریهای مانند سوله سازی،ادوات کشاورزی ،کشتی سازی و .. مناسب میباشد.

 

cnc پلاسما

 

 

 

 

بر خلاف برشکاری با هوا گاز(اکسی فول) برش پلاسما میتواند بر روی فلزات گوناگونی کار کند.همچنین برش پلاسما نیازی به زمان پیشگرم ندارد.cnc پلاسما یک روش سریع و مقرون بصرفه برای برش بیشتر فلزات است.اما برش پلاسما چیست و چگونه کار میکند.

پلاسما چیست

 

روش برشکاری پلاسما یک روش برش حرارتی با برق است.در این روش یک گاز خنثی به درجه ای از حرارت میرسد که وارد حالت چهارم ماده یا همان پلاسما میشود و باعث جریان الکتریسیته از نوک نازل به سطح ورق میشود.دمای بالای حاصل از این ارک باعث ذوب ورق میشود.

این گاز میتواند اکسیژن،نیتروژن،آرگون یا ترکیبی از آنها باشد.اما در بسیاری از کاربردهای معمول از هوای فشرده استفاده میشود.

نمونه کار برش پلاسما

اصول و مبانی برش پلاسما

مقایسه انواع روشهای برش(فیلم)

سی ان سی پلاسما از چه قسمتهایی تشکیل شده است

 

میز سی ان سی:شاسی یکپارچه،شاسی مجزا

میزکار:میز مکنده دود،حوضچه آب،میز معمولی

یونیت پلاسما

تورچ اتوماتیک پلاسما

کنترل ارتفاع اتوماتیک(اپشن)

سیستم مکنده گازهای برش(اپشن)

 

ابعاد

دستگاه سی ان سی پلاسما در ابعاد مختلفی تولید میشود .

 200در 600 سانتیمتر معمولترین سایز این دستگاه است.

سایز 150 در 300 سانتیمتر – 300در 1200 سانتیمتر دیگر ابعاد معمول میباشند.

همچنین امکان ساخت دستگاه تا ابعاد 400 در 12000 سانتیمتر وجود دارد.

گزینه های قابل افزودن:

با استفاده از امکانات زیر میتوانید دستگاه را برای کاربرد خود اختصاصی کنید.

افزودن محور گردان یا لوله بر

با افزودن محور روتاری یا گردان شما میتوانید ببر روی انواع لوله برشکاری نمایید.

افزودن پروفیل بر

با افزودن این امکان میتوانید علاوه بر برش مقاطع گرد انواع مقاطع مربعی و مستطیل را برشکاری نمایید.

افزودن هد دریل

برش پلاسما در سوراخهای کوچک دارای محدودیت است.لذا نمیتواند سوراخهای کوچک را با دقت بالا و گرد بزند.هد سوراخکاری دریل جهت انجام سوراخکاری در سایزهای کوچک میتواند مفید باشد.

میز آب

میز کار دارای حوضچه برای برش توصیه میشود.قرار گرفتن آب در زیر ورق باعث جذب حرارت و کم شدن اعوجاج در ورق میشود.همچنین به میزان زیادی از دود سمی ناشی از برشکاری فلزات میکاهد.

رموت کنترل

رموت کنترل از راه دور به اپراتور جهت صفر کردن دستگاه و تنظیمات دستگاه در زمانیکه از کنترل پنل فاصله دارد کمک میکند.

کنترل ارتفاع اتوماتیک پلاسما

کنترل ارتفاع اتوماتیک پلاسما بصورت خودکار فاصله ورق تا نوک نازل را ثابت نگه میدارد.بخصوص در برشکاری ورقهای نازک که براحتی دچار موج میشوند مفید می باشد.

افزایش تعداد هد برش

افزایش هدهای برش بصورت کپی  سرعت کار را بالا میبرد.مثلا در یک دستگاه چهار هد در یک زمان مشخص بجای یک قطعه کار چهار قطعه مشابه خواهید داشت.تیراژ کار با این روش بالا میرود.

 

محصولات ما

محصولات ما در زمینه برش پلاسما در دو مدل مناسب برای ورقهای نازک و با دقت بالا و مدلی برای ورقهای ضخیم و کاربریهای سگین طراحی شده اند.

برش CNC پلاسما   OP-2060 کاربری سنگین

برش CNC پلاسما OP-2040 شاسی یکپارچه و سرعت بالا

 

cnc هوا گاز سهاتک

کنترل پنل سی ان سی برش

 

متریال

برش پلاسما  میتواند آهن و فلزات رنگین مانند آلومینیوم ،مس را برش دهد.در واقع هر نوع فلز رسانا با پلاسما قابل برش است.همچنین پلاسما میتواند ضخامتهای بالایی از فلز را برش دهد .بعنوان مثال میتوان تا حدود 100 میلیمتر آهن را  برش زد(البته با پلاسمای خاص و تحت شرایط خاص).اما در ضخامتهای بالا (بیشتر از چهل میلیمتر)برش پلاسما مزیت سرعت خود نسبت به هوا برش را از دست خواهد داد.

پیشنهاد میکنیم که جهت ضخامتهای تا پانزده میلیمتر از برش پلاسما و برای ضخامتهای بالاتر از این از سیستم هوا برش استفاده نمایید.

هزینه ها

برش پلاسما هزینه مناسبی است.هزینه های خرید دستگاه و راه اندازی بسیار کمتر از واترجت یا لیزر می باشد.

هزینه عملیاتی پلاسما محدود به تعویض نازل و الکترود آن میباشد که هزینه اندکیست.با یک نازل معمولی میتوانید بین هفتاد تا صد متر آهن ده میل را برشکاری کنید.(اعداد حدودی هستند و به عوامل گوناگونی بستگی دارند.)

نرم افزار

 

 

برای استفاده از دستگاه CNC پلاسما نرم افزار پرونست یک پیشنهاد مناسب است.گرچه میتوانید از طیف گسترده ای از نرم افزارهای دیگر مانند آرتکم،شیتکم و… استفاده نمایید.

دانلود کاتالوگ پلاسما گام الکتریک 160

Cut165 اورین زبان فارسی

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره در زمینه خریددستگاه CNC پلاسما دارید با ما تماس بگیرید.

سیاست بازگشت وجه

گارانتی محصولات

ماکزیمم سفارشی سازی

مفید بود؟

0%

با امتیازدهی به مطالب به ما در بهبود سایت خود کمک نمایید.

کاتالوگ پلاسما
User Rating: 3.92 ( 5 votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button